28 Temmuz 2012 Cumartesi

Rooftop Prince (옥탑방 왕세자)







 Biliyorum yazmakta bayağı bir geç kaldığımı :)Aslında hiç izlemeyi düşünmüyordum  fakat bloglarda gördüğüme göre çok sevilmiş bu dizi ve ben de izlemeye başladım fakat dizi bitince bu kadar etkisinde kalacağımı tahmin etmemiştim.

Dizinin konusu veliaht prens ve veliaht prensesin cinayetini çözmek için tuttuğu kişilerin 300 yıl ileriye yani günümüze gelmelerini anlatan bağımlılık yapan bir drama .

Tabi şu şirinliği görünce bağımlılık yapıyor :)








Dizinin hiçbir eksiği yoktu bana göre her şey oldukça güzeldi.Oyuncular,senaryo ve dizinin OST'si harikaydı:)
 *Pasta yapma ,doğum günü şarkısı söyleme sahneleri oldukça komikti :)Dizinin tamamı boyunca hem ağlayıp hem güldüm eğer bu diziyi izlemezseniz yazık olur benden söylemesi :)
*Pak Ha'nın Lee Gak'a helyum çektirmesi Lee Gak'ın araba ve bisiklet kullanmayı öğrenmesi ve asansör sahnesi hepsi birbirinden güzeldi .

Posted Image

Soldan dağa-->(Choi Woo) Sik-Do Chi San,(Lee Min Ho)Song Man Bo,(Park Yoo Chun) Lee Gak,(Jung Suk Won) - Woo Yong Sul
Biliyorum çok kısa bir yazı oldu fakat zaten bu diziyi bilmeyen yoktur heralde..


[Resim: tumblrm2duo8jdwk1qeuiqo.gif][Resim: tumblrm2fc740kcc1qag92i.gif][Resim: tumblrm2esbz1za31rpnf96.gif]<--Bak Ha şekeri :)[Resim: tumblrm2ed0630ez1qi2x1p.gif]






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder